GBS - grupp B streptokocker

Jag har säkert skrivit om GBS tidigare men nu hittade jag en väldigt bra artikel Maddes blogg som jag vill dela med mig av. När jag läste den förstår jag verkligen inte varför man valde att förlösa mig vaginalt istället för med snitt som man först tänkte och vilken otrolig tur vi hade att E inte insjuknade i GBS. Då hade vi med stor sannolikhet inte haft vår underbara lilla kämpe med oss idag.

Pratade med en kompis angående E igår och ingen av oss har någon jätte erfarenhet av andra barn i E's ålder men vi konstaterade båda två att hon är så underbar och härlig, så nog är hon väl lite speciell ;-)

Kommentarer
Postat av: Tippie

Vilken söt liten tjej!:)

2009-06-13 @ 09:54:26
URL: http://tippie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0