Inte så illa pinkat

Igår kissade E på pottan för första gången. Vi håller inte på med någon seriös potträning än så länge min vi har börjat sätta henne på pottan när vi byter blöja för att hon ska vänja sig vid det. Får väl se när vi kör igång på alvar. Egentligen passar det ju bäst på sommaren men då är hon ju över 2 år så det känns lite sent. Får nog spåna på det där ett tag.

Häromdagen fick vi Kontakt hem i brevlådan. Det är prematurföreningens tidning som de skickar ut till medlemmarna med jämna mellanrum. Bestämmde mig efter att ha läst den för att inte läsa den mer för jag mår bara dåligt av det. Självklart önskar man ingen att ha det lika jobbigt som oss men det är ändå väldigt jobbigt att i princip bara läsa om dem som har haft det "som en dans på rosor" (i jämförelse med oss). Stora E tycker att vi ska skrivan in för att berätta vår historia men jag vet inte om jag orkar det ärligt talat. Det tog mig två månader bara att skriva Bakgrunden som var inledningen till den här bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0