E mår bättre

Idag har E mått ganska bra. Bara lite hosta, snuva och nysningar. Hoppas att det värsta är över för den här gången. Det har ju varit väldigt lindrigt hittills, inga sjukhusbesök än så länge och vi hoppas slippa det ett bra tag framöver. Snart blir det väld dags för influensavaccination dock och även återbesök hos E's läkare H. Tyvärr följer väl inte jag med denna gång eftersom jag jobbar. Känns lite konstigt eftersom jag alltid varit med när E varit på sjukhuset, men det är klart att de klarar sig utan mig. Det kommer nog att bli glada att se vår lilla "tjockis" i alla fall. Det märks att hon börjat lägga på sig underhudsfett. Revbenen syns inte längre och hon börjar få "lovehandles". Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0